Valstybės įmonė „Regitra“ aptarnavo 34,4 proc. daugiau klientų
Ženkliai išaugus transporto priemonių registravimo paslaugų poreikiui, valstybės įmonė „Regitra“ per pirmąjį šių metų pusmetį teikdama šias paslaugas aptarnavo 428,3 tūkst. klientų. Tai yra 34,4 proc. daugiau, nei tuo pačiu laikotarpiu pernai, kai buvo aptarnauta 318,7 tūkst. klientų.
Daugiausia (88 proc.) klientų srautas buvo išaugęs „Regitros“ Tauragės filiale, o taip pat įmonės Šiaulių filiale, kuriame klientų srauto padidėjimas pasiekė 61 proc.
Siekdama, kad, padidėjus darbo apimtims, nenukentėtų klientų aptarnavimo kokybė, įmonė atliko įvairius darbo organizavimo pakeitimus: daugelyje padalinių buvo pailgintas gyventojų priėmimo laikas, registravimo srityje įdarbinta daugiau įmonės specialistų, įdiegti informacinių technologijų sprendimai, leidžiantys pagreitinti registravimo procesą.
„Tai leido mums paspartinti aptarnavimą, tačiau kai kuriuose įmonės padaliniuose klientams tekdavo užtrukti laukiant eilėje. Tikimės, kad esminius kokybinius pasikeitimus klientų aptarnavimo srityje galėsime įgyvendinti 2012 m., užbaigę Europos Sąjungos finansuojamą transporto priemonių registravimo paslaugų perkėlimo į elektroninę erdvę projektą“, – sakė įmonės generalinis direktorius Dalius Prevelis.
2012 m. pabaigoje „Regitra“ planuoja elektroniniu būdu teikti transporto priemonių registravimo, išregistravimo, taip pat jų duomenų bei registracijos liudijimų keitimo, valstybinio numerio ženklų užsakymo ir keitimo, duomenų teikimo bei kitas su transporto priemonių registravimo veikla susijusias paslaugas.