LT

Darbas administracijoje

Nepraleiskite naujienų apie laisvas darbo vietas. Prenumeruokite ir gaukite naujienlaiškį kiekvieną mėnesį. 

Prenumeruokite

  • Kviečiame prisijungti prie mūsų IT komandos!

    Mes nuolat ieškome IT talentų, kurie prisidėtų prie išskirtinių projektų kūrimo ir modernėjančios organizacijos.

    Tad kviečiame Tave puodeliui kavos, kad galėtume pasikalbėti apie ateities galimybes.

     

    Su mumis gali susisiekti el. paštu karjera@regitra.lt

     

    Siųskite CV

  • Nepriklausomo valdybos nario atranka (iki 06-17)

    Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija skelbia atranką į akcinės bendrovės „Regitra“ (juridinio asmens kodas 110078991, interneto svetainės adresas – www.regitra.lt) nepriklausomo valdybos nario pareigas.

    Apie atranką taip pat skelbiama ir informacija apie akcinę bendrovę „Regitra“ pateikiama viešosios įstaigos Valdymo koordinavimo centro interneto svetainėje adresu https://governance.lt/kolegialus-organai/#nariu-atrankos.

    Atrankos procedūrose dalyvauja nepriklausoma atrankos agentūra UAB „Amston“, Gedimino pr. 45-3, 01110, Vilnius.

    Akcinės bendrovės „Regitra“ valdyba sudaroma iš 5 narių: 4 nepriklausomi valdybos nariai ir 1 valstybės tarnautojas, kuriuos renka Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija. Valdybos kadencijos pradžia – 2024 m. liepos 1 d., pabaiga – 2028 m. birželio 30 d.

    Atranka į akcinės bendrovės „Regitra“ nepriklausomo valdybos nario pareigas bus atliekama remiantis Kandidatų į valstybės ar savivaldybės įmonės, valstybės ar savivaldybės valdomos bendrovės ar jos dukterinės bendrovės kolegialų priežiūros ar valdymo organą atrankos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. birželio 17 d. nutarimu Nr. 631 (toliau – Aprašas).

    Kandidatams, pretenduojantiems į akcinės bendrovės „Regitra“ nepriklausomo valdybos nario pareigas, keliami šie reikalavimai:

     

    1. Bendrieji reikalavimai:

    1.1. turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;

    1.2. būti nepriekaištingos reputacijos. Asmuo nelaikomas nepriekaištingos reputacijos, jeigu įstatymų nustatyta tvarka yra pripažintas kaltu dėl sunkaus ar labai sunkaus nusikaltimo, nusikalstamos veikos nuosavybei, turtinėms teisėms ir turtiniams interesams, ekonomikai ir verslo tvarkai, finansų sistemai, valstybės tarnybai ir viešiesiems interesams, teisingumui, visuomenės saugumui, valdymo tvarkai padarymo ir turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą;

    1.3. būti nesusijęs su kitais fiziniais ir juridiniais asmenimis ryšiais, dėl kurių einant akcinės bendrovės „Regitra“ valdybos nario pareigas kiltų interesų konfliktas;

    1.4. jam neturi būti atimta ar apribota teisė eiti pareigas, į kurias pretenduojama, ar atlikti toms pareigoms priskirtas funkcijas;

    1.5. per pastaruosius 5 metus neturi būti atšauktas iš juridinio asmens vienasmenio ar kolegialaus organo dėl netinkamo pareigų atlikimo;

    1.6. negali būti įstatymų nustatyta tvarka išrinktas ar paskirtas valstybės politiku.

    2. Specialieji reikalavimai:

    2.1. turėti kompetenciją strateginio planavimo ir valdymo srityje; šią kompetenciją patvirtina ne mažesnė nei 4 metų vadovaujamo darbo įmonės vadovo arba įmonės kolegialaus priežiūros ar valdymo organo nario, arba įmonės vadovui tiesiogiai pavaldaus aukščiausio lygmens vadovo pareigose patirtis įmonėje ar įmonių grupėje, turinčioje ne mažiau nei 100 darbuotojų;

    2.2. turėti darbo patirties įmonių veiklos strategijos formavimo srityje, kuriant ir vystant trumpalaikę ir ilgalaikę verslo strategiją, formuojant strateginius tikslus, prižiūrint ir užtikrinant jų įgyvendinimą;

    2.3. turėti organizacijų vystymo ir organizacijos pokyčių įgyvendinimo patirties;

    2.4. išmanyti korporatyvinės valdysenos principus;

    2.5. išmanyti valstybės valdomų įmonių teisinį reglamentavimą;

    2.6. išmanyti valstybės valdomos įmonės „Regitra“ veiklos specifiką;

    2.7. turėti puikius lyderystės, komandinio darbo ir bendradarbiavimo su suinteresuotomis šalimis gebėjimus;

    2.8. negali būti valstybės tarnautojai.

    3. Nepriklausomumo reikalavimai:

    3.1. ne trumpiau kaip vienus metus neturi būti valstybės valdomos įmonės „Regitra“, jos dukterinės bendrovės ir su jomis susijusio juridinio asmens, kurio dalyvės yra šiame punkte nurodytos įmonės (toliau – susijęs juridinis asmuo), Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos ar jai pavaldaus juridinio asmens valstybės tarnautojas ar darbuotojas;

    3.2. ne trumpiau kaip vienus metus neturi būti valstybės valdomos įmonės „Regitra“ vadovu, kito kolegialaus organo nariu, darbuotoju ar akcininku, valstybės valdomos įmonės „Regitra“ dukterinės bendrovės ar susijusio juridinio asmens vadovu, kolegialaus organo nariu, darbuotoju ar akcininku;

    3.3. neturi būti valstybės valdomos įmonės „Regitra“, jos dukterinės bendrovės ar susijusio juridinio asmens akcininko, kuriam priklauso daugiau kaip 1/5 balsų visuotiniame akcininkų susirinkime suteikiančių akcijų, vadovo ar kolegialių organų narių artimas asmuo – sutuoktinis, sugyventinis, partneris, kai partnerystė įregistruota įstatymų nustatyta tvarka, taip pat jų tėvas (įtėvis), motina (įmotė), vaikas (įvaikis), brolis (įbrolis), sesuo (įseserė), senelis (-ė), vaikaitis (-ė) ir jų sutuoktiniai, sugyventiniai ar partneriai;

    3.4.  neturėti reikšmingų verslo ryšių su valstybės valdoma įmone „Regitra“, jos dukterine bendrove ar su susijusiu juridiniu asmeniu nei tiesiogiai, nei kaip turinčio tokių ryšių juridinio asmens dalyvis, kolegialaus organo narys ar vadovas. Turinčiu reikšmingų verslo ryšių laikomas fizinis ar juridinis asmuo, kuris yra prekių tiekėjas arba paslaugų teikėjas (įskaitant finansines, teisines, patariamąsias ir konsultacines paslaugas) ir kurio pajamos, gautos iš valstybės valdomos įmonės „Regitra“ ar šiame punkte nurodytų juridinių asmenų per praėjusius finansinius metus, yra didesnės kaip 1 000 eurų, išskyrus atlygį už veiklą atliekant kolegialaus organo ar kolegialaus organo sudaryto komiteto nario pareigas;

    3.5. paskutinius 2 metus neturi būti audito įmonės, kuri atlieka ar atliko valstybės valdomos įmonės „Regitra“, jos dukterinės bendrovės ar susijusio juridinio asmens auditą, partneris, dalyvis, vadovas, kolegialaus organo narys arba darbuotojas;

    3.6. neturi būti valstybės valdomos įmonės „Regitra“ arba jos dukterinės bendrovės kolegialaus organo narys ilgiau kaip 10 metų. Šis laikotarpis apskaičiuojamas prie būsimo kolegialaus organo nario pareigų ėjimo laikotarpio, kuriam kandidatas būtų skiriamas, pridedant praėjusius tos pačios įmonės kolegialaus organo nario pareigų ėjimo laikotarpius, tarp kurių yra ne ilgesnis kaip vienų metų laiko tarpas;

    3.7. neturi būti iš viso daugiau kaip 3 kolegialių organų, sudarytų valstybės ir savivaldybės valdomose įmonėse, narys.

    Kandidatai privalo pateikti šiuos dokumentus:

    1. Paraišką dalyvauti atrankoje ir sąžiningumo deklaraciją (pagal Aprašo priede nustatytą formą);

    2. Gyvenimo aprašymą;

    3. Motyvacinį laišką atrankos komisijai;

    4. Kandidato tapatybę patvirtinančio asmens dokumento kopiją.

    Kandidatų dokumentus priima atrankos agentūra UAB „Amston“ 20 dienų nuo skelbimo apie atranką paskelbimo.

    Kandidatai dokumentus atrankos agentūrai UAB „Amston“ gali pateikti elektroniniu paštu guste@amston.lt.

     

    Asmenys, konsultuojantys atrankos dokumentų priėmimo ir atrankos atlikimo klausimais:

    Gustė Zagurskytė, UAB „Amston“ vyresnioji atrankų konsultantė, el. p. guste@amston.lt, tel. +370 (690) 76927.

    Donatas Gailius, Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos Administravimo departamento Personalo valdymo skyriaus vyresnysis patarėjas, el. p. donatas.gailius@vrm.lt, tel. +370 (5) 2717244.

    Atrankos agentūra UAB „Amston“ gali prašyti kandidatų patikslinti arba papildyti pateiktus dokumentus. Laimėjęs atranką kandidatas, prieš išrenkant jį į akcinės bendrovės „Regitra“ nepriklausomo valdybos nario pareigas, privalės pateikti Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijai jo atitiktį reikalavimams patvirtinančių dokumentų originalus.

    Mėnesinis atlygis už akcinės bendrovės „Regitra“ valdybos nepriklausomo nario veiklą – ne mažesnis kaip 1/4 bendrovės vadovo vidutinio mėnesinio darbo užmokesčio ir ne didesnis kaip bendrovės vadovo vidutinis mėnesinis darbo užmokestis. Akcinės bendrovės „Regitra“ ir jos valdybos nario veiklos sutarties projektas pridedamas prie šio skelbimo.

    Valstybės turtinių ir neturtinių teisių įgyvendinimo valstybės valdomose įmonėse tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. birželio 6 d. nutarimu Nr. 665, 121 punkte nurodytas lūkesčių raštas ir valstybės valdomos įmonės „Regitra“ veiklos strategija skelbiami valstybės valdomos įmonės „Regitra“ interneto svetainėje adresu https://www.regitra.lt/lt/imone/administracine-informacija/strateginiai-tikslai-vizija-ir-misija.

     

  • IT Infrastruktūros IS administratorė (-ius)

     

    ☑️ Pareigos: IT Infrastruktūros IS administratorė (-ius)

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 3200-4000 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis (iki 20 %) už darbuotojo veiklos rezultatus.  Preliminariai 3840-4800 Eur. bruto.  

    Kitos papildomos naudos.


    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

     

    ☑️ Prisijungus prie mūsų siūlome: 

     

    • vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą; 
    • profesinį ir asmeninį tobulėjimą; 
    • nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje; 
    • individualaus darbo laiko galimybę; 
    • papildomą sveikatos draudimą; 
    • nemokamą automobilio parkavimą; 
    • galimybę elektromobilį įsikrauti darbe. 


    ☑️ Darbo pobūdis:

    •  administruosi, prižiūrėsi ir užtikrinsi nepertraukiamą įmonės Windows ir  Linux serverių veikimą;
    • prižiūrėsi, atnaujinsi ir spręsi klaidas Kubernetes ir Docker konteinerių aplinkose;
    • vystysi ir palaikysi CI/CD procesus;
    • administruosi virtualizacijos aplinkas (VMware);
    •  valdysi atsarginių kopijų ir atstatymo sprendimus (Veeam);
    • kontroliuosi ir vertinsi trečiųjų šalių vykdomus darbus įmonės Linux serverių ir fizinėje duomenų centrų infrastruktūroje;
    • užtikrinsi, kad visos kritinės IT infrastruktūros paslaugos būtų stebimos monitoringo sistemose (naudojant Zabbix ar kitus įrankius) ir esant kritiniams įvykiams būtų informuojami reikalingi asmenys;
    • administruosi, koordinuosi už užtikrinsi kritinės duomenų centrų fizinės serverinės įrangos nepertraukiamą darbą;
    • užtikrinsi IT saugos reikalavimų įgyvendinimą administruojamoje infrastruktūroje;
    • užtikrinsi tinkamų IT infrastruktūros sprendimų diegimą, kurie kyla iš įmonės veiklos strategijos;
    • pagal kompetenciją dalyvausi incidentų ir problemų sprendimo procesuose; 
    •  dalyvausi skyriaus procesų tobulinimo veiklose;
    • rengsi viešųjų pirkimų sąlygas (technines specifikacijas);
    • tvarkysi ir atnaujinsi techninę dokumentaciją, parengsi sistemų vartotojų vadovus ir gedimų šalinimo instrukcijas;
    • konsultuosi, teiksi pastabas, rekomendacijas, metodinę ir praktinę pagalbą įmonės darbuotojams.
       

    ☑️Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️Taip pat:

    • turi aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą informacinių technologijų srityje; 
    • turi bent 2 metų Linux / DevOps / sistemų administravimo patirties.
    • turi bent 2 (dviejų) metų darbo patirtį dirbant su Vmware, Azure Cloud platformomis;
    • turi patirties dirbant su Docker ir konteinerių orchestravimo platformomis (pvz. Kubernetes), bei CI/CD įrankiais;
    • patirties dirbant su GitLab ar analogiškomis versijų kontrolės sistemomis;
    • turi patirties dirbant su Jira ar kita užduočių valdymo sistema
    • supratimo apie tinklų principus, monitoringą, saugumo gerąsias praktikas;
    • gebėjimo dirbti savarankiškai ir kartu su komanda;
    • esi susipažinęs su informacinių technologijų ir telekomunikacijų panaudojimo specifika duomenų kaupimui, perdavimui, apdorojimui ir saugojimui;
    • gebi naudotis programine įranga reikalinga pareigų vykdymui;
    • gebi suprasti informacinių technologijų ir telekomunikacijų techninę specifikaciją ir dokumentaciją;
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
    • moki anglų kalbą pažengusio vartotojo B1 lygiu.

     

    Siųsti CV

     

    ☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „IT Infrastruktūros IS administratorė (-ius)“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: el. paštas karjera@regitra.lt

    Konfidencialumą garantuojame.

  • JAVA programuotojas (-a)

    „Regitros“ programuotojų komanda, prižiūrinti ir modernizuojanti valstybinės reikšmės registrus, ieško naujo komandos nario.

    ☑️ Pareigos: JAVA programuotojas (-a)

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2500-3300 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis (iki 20 %) už darbuotojo veiklos rezultatus (preliminariai 3000 - 3960 Eur bruto).  

    Prisijungus prie mūsų siūlome:

    • Vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą; 
    • Profesinį ir asmeninį tobulėjimą; 
    • Nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje; 
    • Individualaus darbo laiko galimybę; 
    • Papildomą sveikatos draudimą; 
    • Nemokamą automobilio parkavimą; 
    • Galimybę elektromobilį įsikrauti darbe. 

    Kitos papildomos naudos.


    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius


    ☑️ Darbo pobūdis:

    • kurti ir tobulinti back-end sistemų komponentus naudojant Java (11) bei Spring; 
    • priimti sprendimus tobulinant mikroservisų architektūrą; 
    • prisidėti prie CI/CD procesų kūrimo bei optimizavimo; 
    • teikti pasiūlymus sistemų kokybei ir efektyvumui pagerinti; 
    • dalyvauti kodo peržiūrose bei pakeitimų vertinime; 
    • bendradarbiauti su kitomis komandomis siekiant užtikrinti aukščiausią kokybę ir paslaugų našumą.

    ☑️Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

    ☑️Taip pat:

    • turi aukštąjį arba jam prilygintą fizinių arba technologijos mokslų studijų srities išsilavinimą; 
    • turi ne mažesnę nei 2 (dvejų) metų patirtį dirbant su Java 8 ir naujesnėmis versijomis; 
    • turi ne mažesnę nei 1 (vienerių) metų patirtį dirbant su Spring Boot web servisų kūrimui; 
    • privalumas turint patirtį dirbant su React/TypeScript
    • turi patirties dirbant su mikroservisų architektūra; 
    • turi patirties su Git versijavimo sistemomis; 
    • išmanai saugumo problemas, taikai švaraus kodo praktikas; 
    • esi proaktyvus ieškant naujų technologinių sprendimų ir įnovatyvių įrankių; 
    • gebi savarankiškai įsigilinti į reikalavimus bei atlikti užduotis; 
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme; 
    • atitinki teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija. 

    Siųsti CV

    ☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite adresu:  karjera@regitra.lt su prierašu: „Java programuotojas (-a)“ 

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus.  Kontaktai pasiteirauti: karjera@regitra.lt.

    Konfidencialumą garantuojame.

  • Duomenų teikimo paslaugų skyriaus vyriausioji (-iasis) specialistė (-as)

     

    ☑️Pareigos: Duomenų teikimo paslaugų skyriaus vyriausioji (-iasis) specialistė (-as)   

     

    ☑️Darbo užmokestis (bruto): 3200-3500 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis (iki 20 %) už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus, preliminariai 3840-4200 Eur bruto 

    Kitos papildomos naudos.
     
    ☑️Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius
     

    ☑️Darbo pobūdis:

    • dirbsi su esamais ir naujais klientais, kurie gauna bendrovės tvarkomus duomenis sistema-sistema būdu. Užtikrinsi sklandų ir savalaikį duomenų teikimą, laikantis sutarčių sąlygų; 
    • administruosi duomenų teikimo ir gavimo sutartis: analizuosi jų turinį, atnaujinsi ir papildysi pagal poreikį; 
    • nagrinėsi fizinių ir juridinių asmenų prašymus sudaryti ar papildyti duomenų teikimo sutartis; 
    • organizuosi sąveiką su kitais valstybės registrais ir informacinėmis sistemomis pagal teisės aktų reikalavimus, užtikrinsi šios sąveikos priežiūrą; 
    • inicijuosi atvirų duomenų rinkinių atvėrimą ir palaikysi esamų rinkinių kokybę bei jų atitiktį galiojantiems teisės aktams; 
    • rengsi specifikacijas ir formuosi reikalavimus naujiems duomenų teikimo bei gavimo įrankiams pagal klientų poreikius. Testuosi sukurtus įrankius, juos administruosi, teiksi pastabas ir rekomendacijas; 
    • planuosi ir koordinuosi Eucaris informacinės sistemos vystymo projektus: derinsi poreikius, formuluosi reikalavimus ir prižiūrėsi įgyvendinimą sutartais terminais bei apimtimi.;
    • priklausomai nuo poreikio, dalyvausi darbo grupėse, susijusiose su registrų ir informacinių sistemų duomenų tvarkymu bei CO2 stebėsena. 

     
    ☑️Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, esi orientuotas(-a) į klientą, gebi dalintis patirtimi bei nestokosi atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje. 

    ☑️Taip pat:

    • turi aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;  
    • turi ne mažesnę kaip 3 (trejų) metų darbo patirtį duomenų teikimo, apsikeitimo srityje;  
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme; 
    • išmanai dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles; 
    • moki kaupti, valdyti, sisteminti, apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, teikti išvadas; 
    • gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą; 
    • moki anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu.  

    Siųsti CV

     

    ☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „Duomenų teikimo paslaugų skyriaus vyriausioji (-iasis) specialistė (-as)“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: el. paštas karjera@regitra.lt

  • Skaitmeninimo ir informacinių technologijų departamento direktorė (-ius)

    ☑️ Pareigos: Skaitmeninimo ir informacinių technologijų departamento direktorė (-ius)

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 5500 - 7000 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis (iki 20 %) už darbuotojo veiklos rezultatus. Preliminariai 6600-8400 Eur. bruto. ​​​​

    Kitos papildomos naudos.

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

    ☑️Prisijungus prie mūsų siūlome: 

    • vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą; 
    • profesinį ir asmeninį tobulėjimą; 
    • nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje; 
    • individualaus darbo laiko galimybę; 
    • papildomą sveikatos draudimą; 
    • nemokamą automobilio parkavimą; 
    • galimybę elektromobilį įsikrauti darbe. 

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • vadovausi departamentui, planuosi, organizuosi, kontroliuosi, vystysi departamento veiklą;
    • dalyvausi formuojant ir rengiant įmonės strateginį ir metinius įmonės bei padalinio veiklos planus;
    • užtikrinsi departamentui iškeltų strateginių bei veiklos tikslų, susijusių su departamentui pavestais uždaviniais ir atliekamomis funkcijomis, įgyvendinimą;
    • užtikrinsi techninių, programinių bei telekomunikacijų technologijų, reikalingų teikti įmonės paslaugas elektroniniu būdu, įsigijimą, kūrimą bei diegimą, atnaujinimą ir palaikymą; 
    • užtikrinsi įmonės valdomų ir (ar) tvarkomų registrų, informacinių sistemų, duomenų bazių administravimą ir priežiūrą;
    • planuosi ir užtikrisi įmonės veiklos tęstinumą, susijusį su naudojamomis informacinėmis technologijomis, užtikrinsi registrų ir informacinių sistemų nepertraukiamą veikimą;
    • užtikrinsi įmonėje valdomų ir (ar) tvarkomų registrų, informacinių sistemų, duomenų bazių tarpusavio sąveiką, taip pat, teisės aktais numatytą sąveiką su kitais registrais, informacinėmis sistemomis, duomenų bazėmis;  
    • užtikrinsi informacinių išteklių techninę priežiūrą bei jų atnaujinimą numatytais terminais; 
    • formuosi bei valdysi departamento veiklos biudžetą.

    Tikimės, kad prisijungęs vadovas įgalins komandą veikti savarankiškai ir atsakingai, skatins  profesinį augimą, ugdys bendradarbiavimą, kryptingai sieks rezultatų savo srityje bei išlaikys stabilumą ir lyderystę net esant dinamiškoms ir besikeičiančioms sąlygom.

    ☑️ Taip pat:

    • turi aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
    • turi ne mažesnę nei 5 (penkių) metų vadovaujamo darbo patirtį vidutinėje arba didelėje  įmonėje vadovaujant padaliniams informacinių technologijų valdymo srityse;
    • moki anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu;
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
    • atitinki teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija;
    • esi strateginio mąstymo, orientuota (-as) į rezultatą;
    • turi visapusiškos patirties IT srityje: programavimo, programinės įrangos, infrastruktūros ir kt. IT sprendimų išmanymas;
    • turi patirtis su Agile metodologijomis;
    • turi gerus komunikacinius gebėjimus, bendradarbiaujant su skirtingomis komandomis;
    • turi patirties vystant naujas IT sistemas ir diegiant IT pokyčius organizacijoje.

    Siųsti CV

    ☑️ Papildoma informacija: mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: karjera@regitra.lt. 

     

    Konfidencialumą garantuojame. 

  • Projektų ir procesų valdymo skyriaus projektų vadovė (-as) (Vilnius)

     

    ☑️ Pareigos: Projektų ir procesų valdymo skyriaus projektų vadovė (-as)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2600 - 3100 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 %  papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus(Preliminariai 3120 - 3720 eur bruto).

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • valdyti ir administruoti darbuotojo atsakomybėje esančius projektus;
    • teikti siūlymus skyriaus vadovui dėl organizacijos projektų vadybos procesų, įrankių tobulinimo;
    • teikti metodinę pagalbą visiems projektų dalyviams ir konsultuoti padalinių darbuotojus dėl projektų valdymo gerųjų praktikų;
    • organizuoti su projektų valdymu susijusius susitikimus, komunikuoti apie priimtus sprendimus projektų savininkams ir kitoms suinteresuotoms šalims;
    • rengti valdomų projektų dokumentaciją ir eigos ataskaitas.

    Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

    ☑️ Taip pat:

    • turi ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
    • turi ne mažesnę nei 1 (vienerių) metų didelių projektų valdymo patirtį;moki anglų kalbą pažengusio vartotojo lygiu B1;
    • išmanai veiklos procesų modeliavimą, taikant verslo procesų modelio bei žymėjimo (BPMN) metodą ir išmanai projektų vadybos principus;
    • išmanai bent vieną organizacijos architektūros sistemą (angl. Enterprise architecture framework);
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
    • moki kaupti, valdyti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, gebi sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, teikti išvadas ir gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.

     

    Siusti CV

     

    ☑️ Papildoma informacija:

    savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „Projektų ir procesų valdymo skyriaus projektų vadovė (-as)“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktas pasiteiravimui: karjera@regitra.lt. Konfidencialumą garantuojame.

     

     

  • Dokumentų valdymo skyriaus specialistė (-as)

     

    ☑️ Pareigos: Dokumentų valdymo skyriaus specialistė (-as)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 1400 - 1800 Eur

    Papildoma informacija: Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 % papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus (preliminariai 1680 - 2160 Eur bruto).

    Prisijungus prie mūsų siūlome:

    • Vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą;
    • Profesinį ir asmeninį tobulėjimą;
    • Nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje;
    • Individualaus darbo laiko galimybę;
    • Papildomą sveikatos draudimą;
    • Nemokamą automobilio parkavimą;
    • Galimybę elektromobilį įsikrauti darbe.

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • priimti ir išsiusti įmonės dokumentų, paštų siuntas, siuntinius ir užtikrinti gautų dokumentų valdymą bei Įmonėje parengtų dokumentų, registravimą Dokumentų Valdymo Sistemoje, jų išsiuntimą išoriniams adresatams; 
    • administruoti įmonės bendrąją elektroninio pašto paskyrą, elektroninių pranešimų ir dokumentų pristatymo fiziniams ir juridiniams asmenims informacinės sistemos paskyrą; 
    • priimti lankytojus ir derinti jiems pokalbio laiką su įmonės generaliniu direktoriumi ir atsakyti į lankytojų klausimus, priimti ir suteikti informaciją telefonu;
    • užtikrinti įmonės generalinio direktoriaus darbo vietos patalpose esančios biuro įrangos ir buitinės technikos parengimą naudojimui ir informuoti įmonės generalinį direktorių apie gautą informaciją, laukiančius lankytojus, skubius prašymus ar kitas reikšmingas aplinkybes;
    • teikti metodinę pagalbą įmonės darbuotojams dokumentų rengimo ir dokumentų valdymo sistemos naudojimo klausimais;
    • peržiūrėti dokumentų valdymo sistemoje įmonės generalinio direktoriaus patvirtintus veiklos įsakymus, jų aktualumą, teikti siūlymus atsakingiems vadovams dėl šių įsakymų galiojimo;
    • tvarkyti įmonės administracijos popierinių dokumentų archyvą (išskyrus finansinių ir personalo dokumentų archyvus), organizuoti įmonėje nustatytų dokumentų perdavimą archyvavimo paslaugą teikiančiam paslaugų teikėjui ir atlikti saugomų dokumentų bylų apskaitą, pasibaigus dokumentų saugojimo terminui, atrinkti bylas (dokumentus) naikinimui.

    Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

    • turi ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį išsilavinimą;
    • išmanai dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
    • moki naudotis kompiuterio teksto redaktoriaus, elektroninių lentelių redaktoriaus, elektroninio pašto programomis, interneto paslaugomis, informacinėmis sistemomis ir registrais ir turi patirties dirbant su dokumentų valdymo sistemomis;
    • žinai tarnybinio etiketo reikalavimus bei moki taktiškai bendrauti su įmonės klientais, svečiais ir bendradarbiais;
    • moki kaupti, valdyti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, gebi sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, teikti išvadas ir gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.

     

    Siųsti CV

     

    ☑️ Papildoma informacija:

    savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „Dokumentų valdymo skyriaus specialistė (-as)“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktas pasiteiravimui: karjera@regitra.lt.

    Konfidencialumą garantuojame.