LT

Darbas administracijoje

  • Kviečiame prisijungti prie mūsų IT komandos!

    Mes nuolat ieškome IT talentų, kurie prisidėtų prie išskirtinių projektų kūrimo ir modernėjančios organizacijos.

    Tad kviečiame Tave puodeliui kavos, kad galėtume pasikalbėti apie ateities galimybes.

    Su mumis gali susisiekti el. paštu karjera@regitra.lt

  • PL/SQL programuotojas (-a)

    „Regitros“ programuotojų komanda, prižiūrinti ir modernizuojanti valstybinės reikšmės registrus, ieško naujo komandos nario.

     

    ☑️ Pareigos: PL/SQL programuotojas (-a)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2500-3300 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-jos) veiklos rezultatus.

    Kitos papildomos naudos.


    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius


    ☑️ Darbo pobūdis:

     

    • naujų sistemų projektavimas ir programavimas;
    • esamų (legacy) sistemų pakeitimų projektavimas ir programavimas;
    • esamų (legacy) sistemų procesų tobulinimas, greitaveikos optimizavimas ir saugumo spragų šalinimas;
    • sistemų priežiūra ir incidentų sprendimas.

     

    ☑️Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️Taip pat:

     

    • turi aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
    • turi ne mažesnę kaip 3 metų Oracle PL/SQL programavimo ir reliacinių duomenų bazių projektavimo patirtį;
    • esi atsakingas (-a), orientuotas (-a) į galutinį rezultatą ir darbų kokybę;
    • turi GIT ar kitų programinio kodo versijų kontrolės sistemų taikymo patirties;
    • turi darbo patirties su dideliais duomenų kiekiais ir registrų integracijomis;
    • privalumas, jei turi Oracle duomenų bazių administravimo žinių ir PHP patirties.

     

    Siųsti CV

     

    ☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „PL/SQL programuotojas (-a)“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: Žmonių ir kultūros vystymo skyrius, el. paštas karjera@regitra.lt

    Dėkojame visiems susidomėjusiems! Kandidatų konfidencialumą garantuojame.

     

  • Komercinių paslaugų vystymo vadovė (-as)

     

    ☑️ Pareigos: Paslaugų valdymo ir vystymo departamento Komercinių paslaugų vystymo vadovė (-as)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2600 - 3300 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 %  papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus (3120 - 3960 eur buto)

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • formuoti įmonės komercinių paslaugų vystymo politiką ir kurti, įgyvendinti ir tobulinti įmonės komercinių paslaugų vystymo strategiją;
    • stebėti rinką, konkurencinę, technologinę aplinką, domėtis gerosiomis pasaulinėmis praktikomis ir inicijuoti būtinus atlikti veiksmus įmonės komercinių paslaugų vystymo srityje;
    • valdyti komercinių paslaugų katalogą, kainodarą, atlikti reikiamus perskaičiavimus, derinimus ir užtikrinti reikalingų sprendimų ir derinimų gavimą;
    • dalyvauti įmonės strateginio veiklos plano rengime, teikti siūlymus dėl komercinių paslaugų vystymo strateginių krypčių įgyvendinimo, valdymo, vystymo ir tobulinimo;
    • teikti ataskaitas, išvadas apie komercinių paslaugų teikimą, jų vystymą, rodiklių vykdymą;
    • rengti informaciją, pranešimus, vesti mokymus vidiniams ir išoriniams vartotojams apie teikiamas ir vystomas komercines paslaugas.

     

    Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

    • turi aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
    • turi ne mažesnę nei 3 metų darbo patirtį komercinių paslaugų valdymo, plėtros, naujų paslaugų vystymo srityse;
    • moki anglų kalbą (pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu);
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
    • išmanai komercinių paslaugų valdymo, plėtros ir vystymo, naujų produktų įvedimo ir kainodaros formavimo principus, gebi juos taikyti praktikoje;
    • gebi analizuoti klientų poreikius, strategiškai mąstyti, argumentuotai pagrįsti ilgalaikius sprendimus;
    • moki kaupti, valdyti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.

     

    Siųsti CV

     

    ☑️ Papildoma informacija:

    savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „Komercinių paslaugų vystymo vadovė (-as)“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktas pasiteiravimui: karjera@regitra.lt. Konfidencialumą garantuojame.

     

     

  • Duomenų teikimo paslaugų skyriaus vadovė (-as)

     

    ☑️ Pareigos: Duomenų teikimo paslaugų skyriaus vadovė (-as)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 3310 - 3900 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 %  papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus (3972 - 4680 eur bruto)

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • organizuoti ir kontroliuoti skyriui numatytų uždavinių ir funkcijų vykdymą, administruoti skyriaus darbą, paskirstyti užduotis;
    • užtikrinti vieningos įmonės duomenų teikimo paslaugų valdymo politikos formavimą ir jos  įgyvendinimą;
    • rengti priskirtų registrų (duomenų bazių), informacinių sistemų duomenų kaupimo, tvarkymo, saugojimo ir atnaujinimo tvarką reglamentuojančių teisės aktų dokumentų projektus;
    • tvarkyti įmonės kompetencijai priskirtų registrų (duomenų bazių) ir informacinių sistemų duomenis ir organizuoti jų kokybės kontrolę;
    • analizuoti iš įmonės klientų aptarnavimo centrų bei darbuotojų gaunamą informaciją apie duomenų kaupimo, tvarkymo procedūrose kylančias problemas, siūlyti jų sprendimų ir įgyvendinimo būdus ir priemones;
    • organizuoti ir koordinuoti procedūrų, kurios užtikrintų savalaikį įmonei priskirtų registrų ir (ar) informacinių sistemų duomenų teikimą fiziniams ir juridiniams asmenims, atlikimą, nustatymą, optimaliai išnaudojant įmonės galimybes bei kokybiškai aptarnaujant klientus.

     

    Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

    • turi aukštąjį universitetinį  išsilavinimą;
    • turi ne mažesnę 2 metų vadovaujamo darbo patirtį: vadovaujant padaliniui ir/arba projektui, ir/arba darbo grupei ir/ar komandai;
    • turi ne mažesnę nei 3 metų darbo patirtį dirbant duomenų ir (ar) informacijos teikimo, ir (ar) informacinių sistemų duomenų tvarkymo ir administravimo srityje;
    • moki anglų kalbą (pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu);
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
    • atitinki teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija;
    • gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti veiklą.

     

    Kandidatuoti

     

    ☑️ Papildoma informacija:

    savo gyvenimo aprašymą (CV) ir kitus reikalingus dokumentus turite pateikti per Valstybės tarnybos valdymo informacinės sistemos Prašymų teikimo modulį iki 2024-03-14.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktas pasiteiravimui: karjera@regitra.lt. Konfidencialumą garantuojame.