Informacija telefonu8 700 55151
LT

COVID-19

Atvykstant į „Regitrą“ būtina laikytis šių saugumo reikalavimų:

 

  • Aktuali statistika apie nustatytus COVID-19 atvejus „Regitroje“

    „Regitros“ padaliniai, kuriuose buvo nustatyti COVID-19 atvejai įmonės darbuotojams:

    Duomenys atnaujinti lapkričio 26 d. 12.18 val.

    Padalinys Užsikrėtusių darbuotojų skaičius per visą laikotarpį Pasveikusių darbuotojų skaičius
    Administracija (Liepkalnio g. 97) 2 2
    Kaunas (Raudondvario pl. 234B) 8 7
    Kaunas (V. Krėvės pr. 120) 1 1
    Klaipėda (Šiaurės pr. 25) 7 7
    Panevėžys (Pramonės g. 12) 1 1
    Prienai (Vilniaus g. 24) 1 1
    Šiauliai (Serbentų g. 220) 1 -
    Tauragė (Melioratorių g. 12) 2 1
    Vilnius (Lentvario g. 7) 9 7
    Vilnius (Senasis Ukmergės kel. 4) 2 1
    Vilnius (A. Juozapavičiaus g. 6) 1 -
    Iš viso 35 28

    Pasitvirtinus koronaviruso atvejams įmonė nedelsiant apie tai informuoja Nacionalinį visuomenės sveikatos centrą (NVSC). Kol laukiama informacijos iš NVSC, siekiant užtikrinti saugią įmonės veiklą, imamasi savarankiškų priemonių: dezinfekuojamos patalpos, artimą kontaktą su sergančiuoju turėjusių darbuotojų prašoma neatvykti į darbą, testuojami darbuotojai.

    Plačiau apie COVID-19 atvejus ir taikomas saugumo priemones informacija pateikiama ČIA.

  • Ar mano teorijos / praktikos egzaminas įvyks?

    Šiuo metu teorijos ir praktikos egzaminai vyksta.  

    Tačiau dėl susidariusios situacijos dalis egzaminų gali būti atšaukiami ir perkeliami į kitas dienas. Jeigu taip nutiks, su Jumis susisieks specialistas ir pasiūlys kitus galimus laikus.

  • Ar teorijos egzamino rezultatai yra pratęsti?

    Taip, teigiamas teorijos egzamino rezultato galiojimo terminas yra pratęsiamas tiems būsimiems vairuotojams, kuriems jis baigėsi arba baigsis ekstremalios situacijos metu. Primename, kad valstybės lygio ekstremali situacija šalyje paskelbta vasario 26 d.

    Teigiamas teorijos egzamino galiojimo terminas šiems asmenims pratęsiamas visos ekstremalios situacijos paskelbimo laikotarpiu ir dar 6 mėnesiams po jo pabaigos.

  • Ar šiuo metu „Regitros“ padaliniai dirba?

    Taip, šiuo metu paslaugos teikiamos visuose padaliniuose, tačiau didėjant COVID-19 susirgimų skaičiui, esant galimybei, prašome paslaugas atlikti internetu.

    Primename, kad šiuo metu padaliniuose pirmenybė teikiama iš anksto užsiregistravusiems klientams, o neužsiregistravę asmenys aptarnaujami tik atsiradus laisvai vietai, t. y. kuomet iš anksto užsiregistravę klientai neatvyksta ar atšaukia savo vizitą.

    Rezervuoti aptarnavimo laiką galite ČIA.

    PASTABA. Siekiant valdyti COVID-19 plitimą, padaliniuose į patalpas įleidžiami tik tie asmenys, kuriems teikiama paslauga.

  • Ar prieš atvykstant į „Regitros“ padalinį būtina užsiregistruoti iš anksto?

    Taip, dėl vizito padalinyje reikėtų užsiregistruoti iš anksto. Šiuo metu pirmenybė teikiama būtent iš anksto užsiregistravusiems klientams, o neužsiregistravę asmenys aptarnaujami tik atsiradus laisvai vietai, t. y. kuomet iš anksto užsiregistravę klientai neatvyksta ar atšaukia savo vizitą.

    Rezervuoti aptarnavimo laiką galite ČIA.

    PASTABA. Siekiant valdyti COVID-19 plitimą, padaliniuose į patalpas įleidžiami tik tie asmenys, kuriems teikiama paslauga.

  • Kodėl internetu užsakytų dokumentų negaliu atsiimti padalinyje?

    Siekiant valdyti klientų srautus, daugelis elektroninių užsakymų pristatomi tik per kurjerį arba į artimiausią paštomatą.