Atsakymai į klausimus

Klausimas: Per kiek laiko reikia perregistruoti įsigytą transporto priemonę?
Atsakymas: Įsigijus iš užsienio įvežtą, Lietuvoje dar neregistruotą transporto priemonę, ją privaloma įregistruoti prieš pradedant eksploatuoti viešajame eisme.
Pardavėjas, pardavęs Lietuvoje jau registruotą transporto priemonę, dėl jos duomenų keitimo turi kreiptis į VĮ „Regitra“ per 15 dienų nuo pirkimo – pardavimo sutarties pasirašymo.
Pirkėjas, įsigijęs Lietuvoje jau registruotą transporto priemonę, turi ją perregistruoti per 10 dienų po to, kai į VĮ „Regitra“ kreipėsi jos pardavėjas. Laiku neperregistruota transporto priemonė išregistruojama.

Klausimas: Išregistravus automobilį, turiu „Regitrai“ grąžinti valstybinio numerio ženklus. Ar galite juos pasaugoti kitam mano automobiliui?
Atsakymas: Taip, sugrąžintus valstybinio registracijos numerio ženklus VĮ „Regitra“ gali pasaugoti (paslauga mokama). Šie ženklai gali būti panaudoti naujai registruojant tą pačią ar kitą pareiškėjo transporto priemonę. Gali būti saugomi ne tik sugrąžinti, bet ir naujai užsisakyti valstybiniai registracijos numerio ženklai.

Klausimas: Jūsų e. paslaugų portale radau netikslią informaciją apie savo automobilį. Ar reikia apie tai jums pranešti?
Atsakymas: Jei pastebėjote, kad pateikti duomenys netikslūs, prašome apie tai praneškite tel. 8 700 55 151 (darbo laikas I-V 8.00-17.00, VI 7.30-15.00) arba tel. (8 5) 266 0752, (8 5) 258 9180, (darbo laikas I-IV  8.00-16.00, V 8.00-15.00), taip pat galite parašyti e. p. info@regitra.lt. Pranešime prašome nurodykite savo kontaktinius duomenis, kad, esant poreikiui patikslinti informaciją, galėtume su Jumis susisiekti.

Klausimas: Kaip prie transporto priemonių registravimo sistemos (eKETRIS) prisijungti juridinio asmens vardu?
Atsakymas: norint prisijungti juridinio asmens vardu, reikia atlikti šiuos veiksmus:
1. www.regitra.lt pasirinkti el. paslaugą Transporto registravimo sistema.
2.  Įmonės direktoriui/vadovui elektroninės valdžios vartų sistemoje registruotis kaip fiziniam asmeniui (per banką ar elektroniniu parašu (kvalifikuotu ar nekvalifikuotu el. parašu).
3. Prisijungus prie sistemos, meniu juostoje pasirinkti Paslaugos/Paslaugų užsakymas/Suteikti atstovavimo teisę.
Jungiantis pirmą kartą reikia pateikti kontaktinius duomenis.
4.  Pažymėti varnelę prie Teikti juridinio asmens vardu ir užpildyti prašymą. Atstovo laukelyje nurodyti savo ar įgaliojamo asmens duomenis (priklauso nuo to, kas atliks registracijos procedūras).
Pateikęs prašymą, klientas gaus sistemos patvirtinimą apie suteiktas atstovavimo teises.
5.   Įgaliotasis asmuo elektroninės valdžios vartų sistemoje turi registruotis kaip fizinis asmuo (per banką ar elektroniniu parašu). Patekęs į eKETRIS sistemą, meniu juostoje turi pasirinkti Nustatymai/Atstovaujamo asmens pasirinkimas, pasirinkti sąraše pateiktą  įmonę bei paspausti mygtuką „Pasirinkti“.
Atlikęs šiuos veiksmus, klientas prašymus teikia įmonės vardu.
 
Klausimas: Per kiek laiko atsiunčiate išankstinę sąskaitą už automobilio išregistravimą deklaruojant elektroniniu būdu?
Atsakymas: išankstinė sąskaita yra suformuojama automatiškai, kai VĮ „Regitra“ darbuotojas priima sprendimą ir patvirtina Jūsų pateiktą prašymą eKETRIS sistemoje. 

Klausimas: Norėjau sužinoti, per kiek laiko yra patvirtinamas užsakymas ir išregistruojama transporto priemonė dokumentus pateikiant elektroninėje erdvėje?
Atsakymas: Jūsų užsakymas turi būti patvirtintas arba priimamas sprendimas jį atmesti dėl trūkumų per 5 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo dienos. Informuojame, kad transporto priemonės (toliau - TP) išregistravimo terminas skiriasi priklausomai nuo to, kokią paslaugą renkatės. Jeigu pranešate apie TP pardavimą kitam valdytojui, kuris per nustatytą terminą jos nepersiregistravo savo vardu, TP išregistruojama per 10 dienų. Jeigu pranešate apie baigtą eksploatuoti ar parduotą į užsienį transporto priemonę, ji išregistruojama iš karto, suteikus paslaugą.

Klausimas: Kodėl eKETRIS sistemoje nėra duomenų apie automobilį?
Atsakymas: pasitaiko pavieniai atvejai, kai iki 2003 m. registruotos transporto priemonės nėra matomos valdomų TP sąraše, todėl Jums reikia atvykti į artimiausią VĮ „Regitra“ padalinį.

Klausimas: Noriu išregistruoti automobilį elektroniniu būdu. VĮ „Regitra“ mane informavo, kad tai galima padaryti įregistravus pirkimo-pardavimo sutartį (atsiuntus ją skanuotą). Kaip tai galėčiau padaryti?
Atsakymas: Kelių transporto priemonių registravimo sistemos (eKETRIS) meniu juostoje pasirenkate: Paslaugos/Paslaugų užsakymas/Išregistruoti transporto priemonę. Užpildykite tai, ko reikalauja sistema, prikabinkite nuskanuotą sutartį ir sekite žinutes.

Klausimas: Gavau žinutę: „Transporto priemonė išregistruota". Tačiau tituliniame lape „Valdomos transporto priemonės“ jos duomenys vis dar yra. Kodėl taip yra?
Atsakymas: pateikus VĮ „Regitra“ deklaraciją apie TP išregistravimą, TP bus matoma 10 dienų, kol bus automatiškai išregistruota arba kai ją savo vardu registruos pirkėjas.

Klausimas: Kodėl mokant sąskaitas tiesiogiai per elektroninius valdžios vartus ir pasirinkus e.bankininkystę , mokėjimo gavėjo rekvizitai automatiškai pasikeičia į AB Lietuvos paštas, tuo pačiu padidėja ir mokama suma?

Atsakymas:  Mokant per Elektroninius valdžios vartus įmokos pervedamos ne tiesiogiai į VĮ Regitra sąskaitą, bet per VIISP tarpininko - Lietuvos pašto sąskaitą. Mokėjimas yra užskaitomas iš karto po jo patvirtinimo pasirinktoje elektroninės bankininkystės sistemoje ir iš mokėtojo imamas papildomas, nuo paslaugos teikėjo nepriklausantis, todėl pateiktoje išankstinio mokėjimo sąskaitoje nenurodytas, komisinis mokestis.

Atnaujinta 2016-09-29