LT

Naujienos

2016 01 14
„Regitrai“ svarbi Jūsų nuomonė
    Valstybės įmonė „Regitra“ savo interneto svetainėje regitra.lt nuolat atlieka gyventojų apklausą, kurioje galima anonimiškai įvertinti klientų aptarnavimo kokybę ir pateikti savo atsiliepimus bei pasiūlymus. Apibendrinti šios apklausos 2015 metų duomenys išryškino geriausiai vertinamas Įmonės veiklos sritis ir atskleidė tai, kam būtina skirti daugiau dėmesio.    
 
    Daugiausia palankių atsakymų pernai pateikta, atsakant į klausimą, ar gyventojai  pakankamai informuoti apie Įmonės darbo laiką. 83 proc. atsakiusiųjų patvirtino, kad šios informacijos jiems pakanka. Gerai įvertinta ir darbuotojų kompetencija. 72 proc. apklausos dalyvių patvirtino, kad į rūpimus klausimus gavo pakankamai kvalifikuotus atsakymus.
 
    Daugumai (69 proc.) apklausos dalyvių patogus Įmonės nustatytas asmenų priėmimo  laikas, taip pat daugiau kaip du trečdaliai (67 proc.) patvirtino, kad buvo pakankamai informuoti apie veiksmus, kurių Įmonė ėmėsi spręsdama jų klausimus, ir juos tenkino atsakymų į prašymus, pareiškimus ar skundus pateikimo terminai. Daugiau kaip pusė (57 proc.) apklaustųjų gerai įvertino darbuotojų mandagumą ir paslaugumą. Dar 34 proc. jį įvertino kaip „pakankamą“.
 
    Mažiausiai palankių atsakymų pateikta atsakant į klausimą, ar teko ilgai laukti priėmimo. Pusė (50 proc.) atsakiusiųjų patvirtino, kad laukimo laikas jiems buvo priimtinas, tačiau 46 proc. atsakiusiųjų mano, kad teko laukti per ilgai. 
 
   Apklausa atliekama vykdant Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 patvirtintų Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių reikalavimus. Pernai savo atsakymus joje pateikė 272 apklausos dalyviai. 
 
    Atsižvelgdama į išsakytą klientų nuomonę, o taip pat nuolat atliekamus „slapto kliento“ tyrimų rezultatus, „Regitra“ toliau tobulins klientų aptarnavimą, siekdama, kad vartotojams būtų teikiamos efektyvios, jų lūkesčius atitinkančios paslaugos. Toliau bus tęsiami ir klientų nuomonės tyrimai. Įmonė kviečia aktyviai dalyvauti apklausoje. Jos anketą galima rasti  svetainės regitra.lt skyriuje „Apklausa“.  
 
    2016-01-14